Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko starszego referenta Zespołu Finansów i Zaopatrzenia w wymiarze 1,0 etat.
Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko starszego referenta Zespołu Finansów i Zaopatrzenia w wymiarze 1,0 etat.
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas zastępstwa nieobecnego pracownika.
Miejsce wykonywania pracy: Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44 – 100 Gliwice
Główne obowiązki:
1. Sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych dotyczących holowania i parkowania pojazdów
pod względem merytorycznym i rachunkowym.
2. Realizowanie zadań związanych z powstaniem szkód w majątku pracodawcy:
a) terminowe sporządzanie i przekazywanie protokołów szkód dysponentom środków,
b) analiza otrzymanych postępowań szkodowych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami,
c) sprawdzanie poprawności sporządzanych sprawozdań wyjaśniających,
d) przekazywanie jednostce nadrzędnej informacji dot. sposobu zakończenia postępowań.
3. Archiwizowanie dokumentów Zespołu Finansów i Zaopatrzenia zgodnie z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami.
Wykształcenie: co najmniej średnie.
Wymagania niezbędne
- doświadczenie w pracy w administracji,
- umiejętność: stosowania odpowiednich przepisów, planowania i organizowania pracy własnej,
rozwiązywania problemów,
- samodzielność,
- rzetelność, dokładność i skrupulatność.
Wymagania dodatkowe
- preferowane wykształcenie średnie ekonomiczne,
- doświadczenie w pracy w komórkach do spraw finansowych,
- umiejętność obsługi komputera,
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji.
Kwota wynagrodzenia zasadniczego na ww. stanowisku pracy : 1760 ,00 zł. ( brutto ),
dodatek specjalny w kwocie: 84,00 zł. , dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego.
Dokumenty należy przesłać lub składać do
12/ 05/ 2009
pod adresem:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Warszawy 12
44 – 100 Gliwice
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-32) 779-93-43 lub 779-93-95