Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego - Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Biuletyn Informacji Publicznej

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).

Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.

Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.

 

 

Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:

Gabinet Komendanta Wojewódzkiego Policji
KWP w Katowicach

ul. Lompy 19, 40-038 Katowice

fax 47 85 117 82

e-mail: kancelaria-kwp@ka.policja.gov.pl

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 30.01.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Oficer Prasowy
do góry