Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na nstanowisko inspektora do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu w Pyskowicach

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektora do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach Komenda Miejska Policji w Gliwicach Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektora do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektora do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora
do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych
w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1,0 etat
Miejsce wykonywania pracy: Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie przesyłek i korespondencji wpływającej do komisariatu, rozdzielanie jej
i wydawanie oraz odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek
wpływających i wychodzących z komisariatu,
- przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Komendantowi Komisariatu oraz
rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów
niejawnych,
- sprawdzanie poprawności sporządzonych dokumentów niejawnych i zwracanie ich wykonawcom
merytorycznym do uzupełnienia, w przypadku, gdy nie spełniają one wymogów formalnych,
- rozliczanie policjantów oraz pracowników komisariatu z posiadanych przez nich dokumentów
niejawnych,
- sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonego,
- obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego,
- archiwizowanie dokumentów jawnych i niejawnych wytworzonych przez policjantów
i pracowników komisariatu i przekazywanie jej do archiwum,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji.

pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność współpracy, komunikowania się.

wymagania dodatkowe:
- wykształcenie średnie administracyjno-biurowe,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne” albo gotowość przystąpienia do postępowania
sprawdzającego,
- znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie
postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji
niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.),
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji,
- wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą.
Termin składania dokumentów:
od 30-10-2009 do 04-11-2009
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Punkt recepcyjny mieszczący się na parterze w budynku KMP w Gliwicach
(przyjmowanie ofert w zamkniętych kopertach)


Inne informacje:
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data ich osobistego złożenia w zamkniętej kopercie w punkcie recepcyjnym mieszczącym się na parterze w budynku KMP w Gliwicach ,od poniedziałku do piątku
w godz. od 7.30 do 15.30) nie będą rozpatrywane.

Zastrzegam sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.

Kwota wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku pracy: 1.705,19 zł. (brutto), dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub 336-93-95.

 


 

Metryczka

Data publikacji : 30.10.2009
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
do góry