Nabór na stanowisko starszego referenta w Referacie Łączności i Informatyki
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych w Referacie Łączności i Informatyki. Wymiar etatu: 1,0 etat
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych
w Referacie Łączności i Informatyki
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1,0 etat
Miejsce wykonywania pracy: Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
· przyjmowanie, rozdzielanie, wydawanie przesyłek i korespondencji wpływającej do referatu, ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z referatu,
· przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu kierownikowi oraz rozdzielanie po dokonaniu dekretacji,
· kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji,
· sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów,
· ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników i policjantów,
· obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego,
· archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników referatu i przekazywanie ich do archiwum.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
· wykształcenie: średnie
· doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
· umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,
· umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
· umiejętność współpracy,
· umiejętność komunikowania się.
wymagania d o d a t k o w e
· wykształcenie średnie administracyjno-biurowe,
· poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne”
· albo gotowość przystąpienia do postępowania sprawdzającego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· życiorys i list motywacyjny,
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
· kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
· oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
· kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.),
· kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji.
Termin składania dokumentów:
od 01-10-2009 r. do 06-10-2009r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202
(przyjmowanie ofert w zamkniętych kopertach)
Inne informacje:
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie ( decyduje data ich osobistego złożenia w zamkniętej kopercie, w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Gliwicach, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30) nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.
Kwota wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku pracy: 1705,19 zł. (brutto), dodatek specjalny w kwocie: 84,00 zł., dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032)336-93-43 lub 336-93-95.