Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego KP w Knurowie

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji w Knurowie w wymiarze 1,0 etat.

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji w Knurowie w wymiarze 1,0 etat.


Miejsce wykonywania pracy: Komisariat Policji w Knurowie
ul. Dworcowa 1a
44-190 Knurów


Główne obowiązki:
1. Obsługa sekretariatu,
2. Odręczne ewidencjonowanie pism, dokumentów wpływających i wychodzących z sekretariatu,
3. Rozdzielanie, wysyłanie dokumentów i korespondencji,
4. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów
niejawnych,
5. Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepisach dotyczących organizacji kancelarii
tajnych,
6. Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów będących w dyspozycji sekretariatu do archiwum,
7. Ewidencjonowanie i aktualizowanie aktów prawnych
8. Obsługa komputera oraz poczty elektronicznej.


Wykształcenie: średnie


Wymagania niezbędne:
- doświadczenie w pracy w administracji,
- znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych,
- umiejętność: stosowania odpowiednich przepisów, szybkiego uczenia, współpracy, komunikowania się,
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.


Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie średnie administracyjno-biurowe,
- 2 letnie doświadczenie w pracy w administracji,
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do
celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu
obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji.


Umowa o pracę zostanie zawarta na czas zastępstwa nieobecnego pracownika.


Kwota wynagrodzenia zasadniczego na ww. stanowisku pracy : 1705 ,00 zł. ( brutto ),
dodatek specjalny w kwocie: 84,00 zł. , dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego.

 

 


Dokumenty należy przesłać lub składać do
01/ 04/ 2009
pod adresem:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Warszawy 12
44 – 100 Gliwice


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-32) 779-93-43 lub 779-93-95

 

Metryczka

Data publikacji : 26.03.2009
Data modyfikacji : 26.03.2009
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
do góry