Nabór na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego Komisariatu I Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji I w Gliwicach w wymiarze 1,0 etat.
Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji I w Gliwicach w wymiarze 1,0 etat.
Miejsce wykonywania pracy: Komisariat Policji I w Gliwicach
ul. Kościelna 2
44 – 100 Gliwice
Główne obowiązki:
1. Obsługa sekretariatu,
2. Odręczne ewidencjonowanie pism, dokumentów wpływających i wychodzących z sekretariatu,
3. Rozdzielanie, wysyłanie dokumentów i korespondencji,
4. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów
niejawnych,
niejawnych,
5. Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepisach dotyczących organizacji kancelarii
tajnych,
tajnych,
6. Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów będących w dyspozycji sekretariatu do archiwum,
7. Ewidencjonowanie i aktualizowanie aktów prawnych
8. Obsługa komputera oraz poczty elektronicznej,
Wykształcenie: średnie
Wymagania niezbędne:
- doświadczenie w pracy w administracji,
- znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych,
- umiejętność: stosowania odpowiednich przepisów, szybkiego uczenia, współpracy, komunikowania się,
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie średnie administracyjno-biurowe,
- 2 letnie doświadczenie w pracy w administracji,
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do
celów rekrutacji,
celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu
obywatelstwa polskiego,
obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji.
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas zastępstwa nieobecnego pracownika.
Kwota wynagrodzenia zasadniczego na ww. stanowisku pracy : 1705 ,00 zł. ( brutto ),
dodatek specjalny w kwocie: 84,00 zł. , dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego.
Dokumenty należy przesłać lub składać do
01/ 04/ 2009
pod adresem:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Warszawy 12
44 – 100 Gliwice
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-32) 779-93-43 lub 779-93-95