Nabór na stanowisko starszego referenta
Nabór na stanowisko starszego referenta w Zespole Finansów i Zaopatrzenia KMP Gliwice.
Ogłoszenie nr: 170885
Data ukazania się ogłoszenia: 03 lipca 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw gospodarki mandatowej
w Zespole Finansów i Zaopatrzenia
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Miejsce wykonywania pracy:
Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Realizowanie gospodarki mandatowej tj.: sprawdzanie prawidłowości wypełnionych odcinków mandatowych, wprowadzanie ich do systemów komputerowych, terminowe przekazywanie zaewidencjonowanych odcinków do Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz weryfikowanie postępowania wyjaśniającego dot. anulowania mandatów karnych, w celu zapewnienia prawidłowej egzekucji przez właściwe organy.
Naliczanie dopłat do wypoczynku funkcjonariuszy i członków ich rodzin, na bieżąco rejestrowanie i ewidencjonowanie wpływających wniosków oraz prowadzenie kart dopłat urlopowych dla funkcjonariuszy KMP Gliwice i jednostek podległych, w celu realizacji przysługujących należności.
Sporządzanie list dodatkowych należności dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w terminalu komputerowym na podstawie dokumentów źródłowych, w celu ich realizacji przez Wydział Finansów KWP w Katowicach.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę, kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy starszego referenta do spraw gospodarki mandatowej usytuowane jest na drugim piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność komunikowania się,
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
rzetelność, dokładność,
umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą ,,poufne'' wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Policję.
wymagania dodatkowe
wykształcenie średnie ekonomiczne
umiejętność szybkiego działania
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej,
w przypadku trwania zatrudnienia w trakcie składania dokumentów aplikacyjnych wymaganym dokumentem potwierdzającym 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej jest zaświadczenie od pracodawcy, z aktualną datą, potwierdzające okres zatrudnienia,
wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.
Inne dokumenty i oświadczenia
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia średniego ekonomicznego.
Termin składania dokumentów:
08-07-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientacje seksualne czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie zasadnicze: 1 750,17 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o kolejnych etapach selekcji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-54 lub (032) 336-93-95.
powrót