Nabór na stanowisko referenta ds. informatyki
Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta do spraw informatyki w Referacie Łączności i Informatyki.
-
Ogłoszenie nr: 168278
-
Data ukazania się ogłoszenia: 25 marca 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
-
Komendant Miejski Policji
-
poszukuje kandydatów na stanowisko:
-
starszy referent
-
do spraw informatyki
-
w Referacie Łączności i Informatyki
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
-
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Miejsce wykonywania pracy:
-
Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Naprawianie i konserwowanie urządzeń komputerowych i systemów operacyjnych poprzez wymianę podzespołów, dokonywanie aktualizacji oprogramowania, sporządzanie kopii zapasowych, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania systemu.
-
Zarządzanie dostępem do systemów teleinformatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakładanie kont, ustalanie właściwych poziomów zabezpieczeń, w celu zachowania na odpowiednim poziomie bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych.
-
Kontrolowanie komputerów z dostępem do sieci Internet, w celu bezpiecznej i optymalnej ich eksploatacji.
-
Udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom systemów teleinformatycznych, w celu zapewnienia sprawnej pracy jednostki.
-
Przeprowadzanie kontroli poprawności wykorzystania przydzielonych środków technicznych, w celu optymalnego ich wykorzystania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu informatyki będącego na wyposażeniu jednostki.
-
Planowanie z wyprzedzeniem do jednego miesiąca zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne, urządzenia teleinformatyczne oraz inne środki techniczne służące sprawnemu działaniu KMP w Gliwicach oraz jednostek podległych, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem informatycznym i materiałami eksploatacyjnymi.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę, kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca związana z naprawą i konserwacją urządzeń komputerowych, systemów operacyjnych i innych urządzeń teleinformatycznych oraz wsparciem użytkowników i czuwaniem nad bezpieczeństwem systemów i sieci.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy w Referacie Łączności i Informatyki usytuowane jest na drugim piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ulicy Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie informatyki
-
pozostałe wymagania niezbędne:
-
umiejętność samodzielnego realizowania zadań,
-
umiejętność planowania i organizowania pracy,
-
umiejętność szybkiego uczenia się,
-
umiejętność współpracy,
-
umiejętność komunikowania się,
-
umiejętność obsługi komputera,
-
poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “poufne”.
-
wymagania dodatkowe
-
wykształcenie średnie o profilu informatycznym
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
-
kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie informatyki,
-
w przypadku trwania zatrudnienia w trakcie składania dokumentów aplikacyjnych wymaganym dokumentem potwierdzającym 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie informatyki jest zaświadczenie od pracodawcy, z aktualną datą, potwierdzające okres zatrudnienia,
-
wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.
Inne dokumenty i oświadczenia
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia średniego w zakresie informatyki.
Termin składania dokumentów:
07-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1 759,54 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o kolejnych etapach selekcji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-54, (032) 336-93-95.
powrót
Wytworzył/Odpowiada: |
Komendant Miejski Policji |
jednostka organizacyjna: |
Komenda Miejska Policji w Gliwicach |
Udostępnił: |
Agnieszka Nosiadek |
komórka organizacyjna: |
Zespół Kadr i Szkolenia |
Wprowadzono: |
23-03-2015 |