Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko st. referenta ds. obslugi policyjnych baz danych

Data ukazania się ogłoszenia: 03 września 2014 r. Komenda Miejska Policji w Gliwicach Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw obsługi policyjnych baz danych w Referacie Łączności i Informatyki

Ogłoszenie nr: 162777

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Miejsce wykonywania pracy:

Gliwice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

rejestrowanie i modyfikowanie informacji w policyjnych systemach informatycznych oraz dokonywanie merytorycznej kontroli formularzy zawierających te dane, w celu rzetelnego gromadzenia danych.

dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych, w celu dostarczenia aktualnych danych,

przetwarzanie, przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu, danych poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań, w celu dostarczenia informacji.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę, kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca biurowa polegająca na wprowadzaniu danych do systemów informatycznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy w Referacie Łączności i Informatyki usytuowane jest na drugim piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ulicy Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,

umiejętność pracy w zespole,

umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,

dokładność, rzetelność,

umiejętność komunikowania się.

wymagania dodatkowe

poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej,

w przypadku trwania zatrudnienia w trakcie składania dokumentów aplikacyjnych wymaganym dokumentem potwierdzającym posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego jest zaświadczenie od pracodawcy, z aktualną datą, potwierdzające okres zatrudnienia,

wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.

Inne dokumenty i oświadczenia

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

10-09-2014

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202

Inne informacje:

Wynagrodzenie zasadnicze: 1 680,83 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o kolejnych etapach selekcji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-54, (032) 336-93-95.

 

powrót
 

Metryczka

Data publikacji : 03.09.2014
Data modyfikacji : 02.09.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Oficer Prasowy
Osoba modyfikująca informację:
Marek Słomski
do góry