Nabór na stanowisko st. referenta ds. obslugi policyjnych baz danych
Data ukazania się ogłoszenia: 03 września 2014 r. Komenda Miejska Policji w Gliwicach Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw obsługi policyjnych baz danych w Referacie Łączności i Informatyki
Ogłoszenie nr: 162777
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Miejsce wykonywania pracy:
Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
rejestrowanie i modyfikowanie informacji w policyjnych systemach informatycznych oraz dokonywanie merytorycznej kontroli formularzy zawierających te dane, w celu rzetelnego gromadzenia danych.
dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych, w celu dostarczenia aktualnych danych,
przetwarzanie, przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu, danych poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań, w celu dostarczenia informacji.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę, kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca biurowa polegająca na wprowadzaniu danych do systemów informatycznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy w Referacie Łączności i Informatyki usytuowane jest na drugim piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ulicy Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,
dokładność, rzetelność,
umiejętność komunikowania się.
wymagania dodatkowe
poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej,
w przypadku trwania zatrudnienia w trakcie składania dokumentów aplikacyjnych wymaganym dokumentem potwierdzającym posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego jest zaświadczenie od pracodawcy, z aktualną datą, potwierdzające okres zatrudnienia,
wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.
Inne dokumenty i oświadczenia
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
10-09-2014
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1 680,83 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o kolejnych etapach selekcji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-54, (032) 336-93-95.
powrót