Ogłoszenie dot. wolnego stanowiska pracy - inspektora do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych, w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych.
Ogłoszenie nr: 141756
Data ukazania się ogłoszenia: 16 marca 2012 r.
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych
w Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Miejsce wykonywania pracy:
Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych oraz sporządzanie kopii, wyciągów, wypisów i odpisów z dokumentów niejawnych, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów niejawnych w komendzie,
-
prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepisach dotyczących organizacji kancelarii tajnych, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów zawierających informacje niejawne,
-
odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności.
-
sprawdzanie poprawności sporządzenia dokumentów niejawnych i zwracanie ich wykonawcom merytorycznym do uzupełnienia, w przypadku, gdy nie spełniają wymogów formalnych, w celu nie dopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych.
-
aktualizowanie dzienników przepisów, w których ewidencjonowane są obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie tych przepisów lub ich wydawanie, na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych, w celu posiadania kompletnego i aktualnego zbioru przepisów, których znajomość jest niezbędna do prawidłowej realizacji zadań służbowych,
-
sporządzanie wykazów dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii przez policjantów i pracowników w związku z realizacją zadań służbowych, w celu rozliczenia dokumentów z dziennikiem korespondencyjnym,
-
archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej, w celu przekazania do archiwum (składnicy akt) spraw ostatecznie zakończonych oraz sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „BC”.
-
coroczne rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych, w celu sprawdzenia stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem faktycznym.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze poniżej 4 godzin dziennie), kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego. Na stanowisku pracy występuje zagrożenie naciskami grup przestępczych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy w Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych usytuowane jest na pierwszym piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ulicy Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
-
pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych,
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
-
umiejętność współpracy, komunikowania się,
-
umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki.
-
wymagania d o d a t k o w e
-
wykształcenie wyższe
-
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne”.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
-
kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia w pracy w administracji,
-
wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
21-03-2012
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1 658,35 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub (032) 336-93-95.