Ogłoszenie dot. wolnego stanowiska pracy - starszego referenta do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach
Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach
Ogłoszenie nr: 136981
Data ukazania sie ogłoszenia: 21 września 2011 r.
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych
w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach.
ogloszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Pyskowice
Komisariat Policji w Pyskowicach,
ul. Wyszyńskiego 24a
44-120 Pyskowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie przesyłek i korespondencji wpływającej do komisariatu, rozdzielanie jej i wydawanie oraz odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z komisariatu, w celu udokumentowania wpływu i wypływu dokumentów,
- przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Komendantowi Komisariatu lub Zastępcy Komendanta Komisariatu oraz rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komisariacie,
- kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji, w celu jej doręczenia adresatom,
- sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonego, w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań,
- obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego, w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy,
- archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników i funkcjonariuszy komisariatu i przekazywanie ich do archiwum, w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
pozostale wymagania niezbedne:
- umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność współpracy, komunikowania się.
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie średnie administracyjno-biurowe,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne”
Wymagane dokumenty i oswiadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia w pracy w administracji,
- wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem,
- treść składanych przez kandydata oświadczeń winna być zgodna z powyżej podaną treścią oświadczeń.
Termin skladania dokumentów:
-
26-09-2011
Miejsce skladania dokumentów:
-
Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202
Inne informacje:
Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub w urzędzie pocztowym).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach , a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.
Kwot wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku pracy: 1705,19 zł (brutto) + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub (32) 33-69-395