Informacje o dostępności

Koordynatorzy do spraw dostępności w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach

Zgodnie z Decyzją Komendanta Miejskiego Policji w Gliwicach W sprawie zespołu koordynatorów do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach i podległych jednostkach organizacyjnych Policji, powołano Zespół koordynatorów do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w składzie:

  1. Przewodniczącym Zespołu do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach jest ekspert Zespołu Kontroli KMP w Gliwicach: nadkom.Edit Oravecz,
  2. Zastępcą Przewodniczącej jest Specjalista Zespołu Kontroli KMP w Gliwicach - asp.Roksana Świątek
  3. członkowie zespołu:
    Starszy specjalista Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KMP w Gliwicach - Renata Komisarczyk ;
    Oficer Prasowy KMP w Gliwicach - nadkom. Marzena Szwed;
    Kierownik Referatu Łączności i Informatyki KMP w Gliwicach - asp. szt.Henryk Tiszbierek;
    Komendant Komisariatu Policji I w Gliwicach - nadkom Dorota Muszkiewicz;
    Komendant Komisariatu Policji II w Gliwicach - nadkom. Maciej Szkodny;
    Komendant Komisariatu Policji III w Gliwicach - podinsp. Damian Fussek;
    Komendant Komisariatu Policji IV w Gliwicach - nadkom. Jacek Milewski;
    Komendant Komisariatu Policji V w Gliwicach - nadkom. Patrycja Rębilas;
    Komendant Komisariatu Policji w Knurowie -mł. insp. Rafał Rudowicz;
    Komendant Komisariatu Policji w Pyskowicach - m. insp.Rafał Grzenia .


Zadania członków Zespołu:

1. Do zadań członków Zespołu należy:
1) podejmowanie działań w zakresie tworzenia narzędzi i infrastruktury umożliwiających dostęp
do usług świadczonych przez KMP w Gliwicach oraz. podległe jednostki organizacyjne Policji
dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy
o dostępności;
2) przeprowadzenie bieżącej analizy stanu dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami
opracowanie deklaracji dostępności dla KMP w Gliwicach i podległych jednostek Policji.
Deklaracja powinna być opracowana porozumieniu przedstawicielami zespołu
koordynatorów do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami KWP
Katowicach oraz Powinna spełniać wymogi określone w art.10 ustawy o dostępności
cyfrowej.
3) przegląd i aktualizacja deklaracji dostępności zgodnie art.11 ustawy o dostępności cyfrowej;
4) prawidłowa i terminowa realizacja przedsięwzięć związanych z przekazywaniem niezbędnych
informacji celem opracowania raportu dostępności (art. 11 ustawy o dostępności).

Metryczka

Data publikacji : 31.03.2025
Data modyfikacji : 31.03.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba udostępniająca informację:
Marzena Szwed
Osoba modyfikująca informację:
Marzena Szwed
do góry